درد دلــ نامه

مردانــ بزرگــ

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

*" ...مردان بزرگ فرصت می آفرینند... "*



ترسوها و ضعیف ها منتظر فرصت می نشینند.



"ویلیام جیمــز"




تا بعد کنکور بروز نمیکنم:(


خیلی دعام کنید


دعا کنید همین امسال بتونم حقوق قبول شم؛)



یاعلی









  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ
  • SaDeGh ^ یازهــرا^

نظرات  (۱۴)

ان شاالله که موفق می شید :)

علی مددتون :)

پاسخ:
عهه

چ سریع زهرا خانم... .

ان شاءالله

فقط لطفا دعام کنید

همیشه تو مازاتون دعام کنید

یاعلی
با اینکه سعی میکنم نیام شبکه

اما خو سر میزنم به پروفایل بچه ها :|

من گناه میکنم و
تو جورش را میکشی
سندش ؟

طولانی شدن غیبتت


  • سعید حیدری
  • به به... باد امد و بوی وبلاگ یارآمد!!
    تو چرا به من نگفتی وبلاگ زدی ها؟؟؟

    سه بار تو وبلاگم گفتی چرا بروز نمیکنی! :|
    اینترنتم قطعه دیگه بیخیالش شدم.
    باشه بعد امتحان ها با GPRS بریم. دعا کن خدا صبر بده

    خدا توفیق بده سنگر هم بر میگردیم زود تر.

    میبینم که وبلاگتم که از روی ما کپ زدی! :)

    ما که دعا گو هستیم تو رو نمیدونم.
    احتمالا جورش کنم چند وقت دیگه بیام ببینمت...

    در پناه حق

    M.S.H
    پاسخ:
    سلام

    چ عجب اومدی... .

    بهت خبر میدادم ک ستکته میگکردی:|؛)

    اصلا هم کپ نزدم؛)

    کجا میای منو میبینی هاااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟


  • سعید حیدری
  • مشهد دیگه!

    ببینم محمد چرا تو وبلاگت نظر نداده؟؟

    اگر تعرفه ماهی دو گیگ ده تومن بگیرم سرعتش بهتره عایا؟؟
    پاسخ:
    نمیدونم.

    سری بعدی ک پست گذاشتم بهش میگم بیاد.

    از بسته های تهران خبر ندارم.
    ولی مشهد ک همه بسته هاش عین همه و داغونهههههههه
    اون به روز ِ...............
    بروز نیست:D
    پاسخ:
    شما معلم املایی:D ؟؟؟؟
    کی هستی؟
    خودتو لو بده:|
    نمیگم کی ام.ولی معلم املا نیستم.
    اینو دیگه هر کی میدونه:|



    خخخخ:d
    پاسخ:
    بگو کی ای ؟؟

    نمیگم

    پاسخ:
    نگو:/
    نیاز به گفتن تو نداشتم:/
    پاسخ:
    باوشه:/

    :/پس ک اینجا جمع بچه های سنگریها س



    بههههه.زهرا خانم. اقاسعید!!!!

    چخبرا از سنگر؟

    پاسخ:
    تا نگی ای هیچ خبری بهت نمیدموو:/
    نگو:|
    انگار من منتظرم این بگه:|
    پاسخ:
    باشه نمیگم...

    ولی شناختمت:d

    بوگو کی ای؟:|
    میدونم شناختی
    یکاری کردم که بشناسی:|
    پاسخ:
    نشناختم:/
    چیکار کردی؟
    خیلی....
    لا اله الاالله

    چند تا کار کردم بفهمی. دیگه چیکارت کنم دیگه:|
    پاسخ:
    عههههههه
    چیکار کردی؟
    یکم هوشتو ببر بالا:|
    پاسخ:
    بی ادب:|
    خودتی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی