درد دلــ نامه

در راه عشق ... .

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا

کردن خاک های پایین کوه بود.

از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می شوی؟

 مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید

 و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم.

حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام بدهی.

 مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم...

 حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود

برای او کوه را جابجا کرد.

 مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می گویم

 که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آورد...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ
  • SaDeGh ^ یازهــرا^

نظرات  (۴)

  • دلتنگ شش گوشه
  • سلام علیکم.
    زیب--------------ا


    موفق باشید.
    یازهرا س
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام و درورد خدا ب خانم دلتنگــــــــ

    زیب ینی چی؟:|
    ینی خدا هم کوه مشکلاتمون رو جابه جا میکنه ؟!!!

    اگه نه پس چرا خیلیا هنوز دلشوره مشکلاتشون رو دارن
    پاسخ:
    توکل داشته باشیم مشکلات حل میشن.. .

    ببخشید دیر جواب دادم
  • دلتنگ شش گوشه
  • اون "زیبا" هست که کشیده شده:|
    پاسخ:
    خب بدجور کشیدین:/

    برای کشیدین کلمات شیفت ب اضافه ی حرف "ت" رو بگیرین
  • ذره ای از تبار نسیان
  • عالیـــــــــــــــــ!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی